tomasz1
Moderator

Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:52, 05 Maj 2007 Temat postu: Edytowanie pliku FSLHunt.ini |
|
|
Aby zmianić szybkość prac grup wykopaliskowym należy w każdym stanowisku (w pliku FSLHunt.ini zmienić "digtime" na jakomś mniejszą liczbe np.:
Cytat: | DigSite[river1]
{
type = plains;
texture = "FslHunt_DigSite_1";
position = {58, 44};
teams = 2;
digtime = 0.1; |
(nie przesadzajcie... 0,01 oznacza skamieline co 2-3 sekundy)
Aby zmienić ilość znajdowanego złotai innych minerałów należy zmienić wartość linijki "gold" na większą w pliku FSLHunt.ini w Data np:
Cytat: | // MORRISON FORMATION A ---------------------------------------------------------------
HuntingGround[MorrisonA]
{
title = $FossilHunt_MorrisonA_Title;
period = Jurassic;
location = NorthAmerica;
matlib = "dinos_morrison_a";
reqdinos = { steg, cerato, dryo };
linkedtoset = 1;
cost = 0; // This site is free!
gold = 100;
position = {100, 120};
texture = "FslHunt_fossil6"; |
(nie przesadzajcie... 1500 oznacza że będą wykopywane same minerały )
Aby zmianić ilość grup wykopaliskowych na jakimś stanowisku należy zmienić (oczywiście w pliku FSLHunt.ini) wartość linijki "teams" na większą (1-4) np:
z
Cytat: | DigSite[river1]
{
type = plains;
texture = "FslHunt_DigSite_1";
position = {58, 44};
teams = 2;
digtime = 1.0; |
na
Cytat: | DigSite[river1]
{
type = plains;
texture = "FslHunt_DigSite_1";
position = {58, 44};
teams = 4;
digtime = 1.0; |
Autor: JA
Post został pochwalony 0 razy
|
|